jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

bästa bakis/fuskdags mackan!

Publicerad 2016-03-06 19:05:49 i Allmänt,

i sommras så kände både jag och min sambo att ingen av oss riktigt orkade laga värsta maten vi ville testa något nytt så vi slängde i hop lite goda saker och bam resultatet blev as gott testa själv! :D. 
här är allt du behöver.
1. Pulled pork/chicken/beef
2. 1-2 baguetter 
3. chevre ost 
4. tzatsiki 
ät den dock inte för ofta den är inte nyttig någostans men den är as bra som bakis mat eller fuskdags mat hoppas ni gillar den!! :D.
lägger till en bild nedan dock är det en liknade macka inte samma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela