jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Livet just nu

Publicerad 2016-03-19 15:17:42 i Allmänt,

Livet just nu känns som en slingrig väg just nu allt är så oklart vad som händer vi Hade ju visning på lägenheten förra helgen men man märkte nästan direkt att dom inte var så intresserade, det hade bara varit skönt å få in dom till 1april då det hade sparat oss massa pengar men nu blire Väll kanske inte förrens 1maj om hyresvärden hittar någon annan som är intresserad vi har dock inte fått vetat så mycket på den fronten av hyresvärden om han har lagt ut någon annons ännu . Jag önskar dock att man kunde få lite mera information om hur allt ligger till men  vad gör man liksom finns inte så
Mycket man kan göra det är bara att sitta och vänta . Haha hatar att man inte har någon egen kontroll på det hela över huvudtaget.  Hoppas ni har en riktigt bra  lördag mvh jackii 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela