jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Nervös

Publicerad 2016-03-09 19:20:29 i Allmänt,


Hap snart flyttar älsklingen ner till Gotland och jag till min mamma tills skolan är slut sedan flyttar jag oxå ner känns as jobbigt men det kommer bli jätte bra vi ska ses på helger och när vi båda är lediga .
det kommer några och kollar på lägenheten nu på lördag känns som allt går så snabb 😁 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela