jcandra.blogg.se

Hejsan jag Àr 20 Är gammal jag tÀnkte försöka blogga lite alltid skönt och fÄ skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvÀn sedan 2Är tillbaka jag pluggar just nu pÄ en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster pÄ 7 Är jag tÀnkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,vÄran flytt till Gotland , och lite om trÀning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Och i dag flyttar Viktor đŸ˜­â€ïž

Publicerad 2016-03-31 12:51:09 i AllmÀnt,

Idag flyttar Viktor till Gotland kommer kĂ€nnas jĂ€tte tomt utan min potatis â€ïžâ€ïžĂ€lskar dig massor min knasboll kommer vara sĂ„ konstigt att vakna upp utan dig och att inte höra dig ligga och smĂ„ snarka â€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïžđŸ˜­đŸ˜ąđŸ˜ą men vi bor ju snart tillsammans igen .

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag Àlskar djur trÀning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela