jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Saknaden

Publicerad 2016-03-25 21:07:58 i Allmänt,

Saknade just nu är riktigt stor saknar verkligen att ha hund sist jag hade hund bodde jag hemma , men har längtat så mycket efter att skaffa hund men det har ju aldrig varit möjligt här i Stockholm  då vi alltid bott i andra hand . Då får man ju varken ha djur eller barn vilket jag tycker är helt sjuk  med tanke på vilken ocker hyra man alltid får betala när man hyr i andra hand men inte fan får man leva ett normalt liv alls 😤 . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela