jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Lite inredning

Publicerad 2016-05-09 12:03:12 i Allmänt,


Älskar dom här lycktorna köpte dom på in och fin i Haninge ❤️  mattan är köpt på Mio älskar den as mysig och snygg 👍🏻
Köpte även dom turkosa lycktorna där ❤️👌🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela