jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

På ön

Publicerad 2016-05-07 09:32:36 i Allmänt,


Hejsan förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera men det har varit mycket på sista tiden och jag har haft lite skriv kramp så har inte kommit på vad jag ska skriva om. Just nu är jag på Gotland det är underbart väder , Viktor jobbar och står i , jag har mäst fixat i ordning med lägenheten och varit med hans föreldrar , det är otroligt vackert här , dock så känner jag mig ändå lite kluven och nere , lider ju av ångest å den slår till ibland , jag försöker att inte tänka alls på flytten då jag får en klump i magen samtidigt som jag får lite pirr i magen samtidigt, det är mycket som går i huvet på mig just nu det går i ett känns som skallen ska spricka . Jag tror att det är ensamheten som skrämmer mig mäst då när man flyttar ner till ön och inte riktigt känner någon , att lämna alla vänner och familj istockholm, jag har ju farmor och farfar här nere men dom träffade jag ju för första gången på över 8 år förra sommaren dom känns mer som bekanta så det känns bara lite konstig . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela