jcandra.blogg.se

Hejsan jag är 20 år gammal jag tänkte försöka blogga lite alltid skönt och få skriva av sig . Jag har en sambo/pojkvän sedan 2år tillbaka jag pluggar just nu på en folkhögskola i Stockholm. jag har en tvilling syster och en lilla syster på 7 år jag tänkte blogga om ,mat,personliga saker , djur ,våran flytt till Gotland , och lite om träning jag hoppas ni finner min blogg rolig och intressant kram mvh jackii

Tillbaka mot fastlandet

Publicerad 2016-05-12 10:17:07 i Allmänt,


Nu är jag snart i Nynäshamn är fett trött hade svårt att somna igår kväll för att jag hade ångest för att lämna Viktor, idag ska jag och Angelica gå på någon grej hos våran vän som föreläser lite om c9 det ska bli intressant då jag ska försöka gå ner 4 kg på 3 veckor jag ska frammöver träna 5 dagar i veckan tills det att jag flyttar ner till Gotland så det ska bli Nice och se om jag klarar det håll tummarna för mig 👌🏻👍🏻❤️❤️ hitils har jag gått ner 11kg det är ganska Nice .väger just nu 64 ska ner till 55 då har jag nått min mål vikt , så det är 9kg kvar nu ska här köttas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jackii

Jag älskar djur träning och mat

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela